Blog

HILIFE Tentatia luxului

Fiind in aceiasi timp spatiu de expunere, magazin de prezentare, dar si un consilier avizat in domeniu, rolul unui showroom este acela de a educa gustul publicului cu profesionalism, in favoarea unei achizitii la nivel optim.

Prima destinatie Hi-Life a aparut in Bucuresti, in 2003, pe Calea Dorobanti, fiind reprezentant exclusiv al Romaniei pentru marca germana de mobilier Rolf Benz, dar si pentru produse hi-fi Mclntosh, Marantz sau Canton.

Din octombrie 2008, in zona de nord a capitalei si-a deschis portile un alt showroom, De data aceasta este vorba despre 300 mp, cu o scenografie impresionanta, o amenajare de exceptie ce poarta semnatura Erna Judith Berger Moise. Aici vom putea admira circa 25 de marci de renume din intreaga lume de mobilier si accesorii.

Conceptul amenajarii este prezentat de designerul care si-a pus amprenta asupra showroomului: “Din punct de vedere conceptual am dorit sa creez un altfel de showroom, mai avangardist, mai neconventional. Am vrut sa obtin un alt tip de punere in scena a unor piese de mobilier si a unor corpuri de iluminat si accesorii, ce tinde spre notiunea de manifest de expozitie de arta, decompozitii scenografice, mai degraba decat o simulare a unui spatiu prea concret in functional, cum ar fi un living sau un dormitor. Abordarea spatiului existent a fost una curajoasa, daca ma refer de exemplu la maniera de tratare a tavanului sau a stalpilor de rezistenta, creand avantaje acolo unde nu exista nimic laudabil”.Limbajul industrial brut, instalatiile aparente si tubulaturile tratate in gri beton obtin o expresivitate certa in raport cu piesele expuse extrem de studiate, sofisticate si hiperfinisate.
Avand la dispozitie un open space, designerul a fost pus in fata unei provocari, aceea a pozitionarii inteligente a fiecarei colectii in parte, fara a reconstrui zonele clasice ale unei locuinte.
Metal corodat, forme inedite, foita de aur sau argint aplicata manual materializeaza o eleganta desavarsita.
Leolux este un reprezentant de seama al designului nordic, un producator olandez ce detine in colectiile sale piese inedite ca forma si culoare.
Canapeaua Volare, semnata Jan Armgardt, este construita pe o structura metalica cu piele naturala, in acest caz un fucsia intens. Canapeaua Rolf Benz, model Ego semnat de Edgar Reuter,
reprezinta filozofia producatorului german pentru calitate si confort. Ego iti ofera versatilitate si modularitate, reusind sa creeze canapeua perfecta pentru caminul perfect.
E15 este tot un producator german care foloseste ca material de baza in creatiile sale lemnul natural de nuc sau stejar uleiat in showroom poate fi admirata splendida canapea Shiraz, design Phillip Maizner, Farah Ebrahimi, un nume ales pentru a ne duce cu gandul la Orient, mister, lux si opulenta. Ceea ce putem admira aici
este un model de inspiratie persana, ce construieste un veritabil arc peste stiluri, de la clasic la modern, accentuand elementele traditionale ale unei impresionante culturi. Aerisit, fluid, coerent, spatiul showroomului canalizeaza in mod egal interesul catre fiecare compozitie in parte.
Modelul de canapea Archipel semnat Hugo de Ruiter se adreseaza unor personalitati puternice, care isi doresc un ambient nonconformist. Combinatia de piele maron cu aspect metalic si spatarul cu imprimeu floral pe tonuri de alb si negru este surprinzatoare si inedita. Publicul este educat si inspirat prin intermediul unui showroom de acest gen.
Atunci cand ne situam la un nivel inalt, prezenta creatiilor marilor designeri nu reprezinta doar un exemplu de nivel social, ci si un act de cultura. Varianta optima de mobilier se aliniaza detaliilor de decor, de aceea este foarte important echilibrul de forte care se realizeaza prin intermediul acestui showroom unic.